Een stevige reputatie inzake papier, printersupplies en kantoorbenodigdheden

De eenmanszaak in papierwaren en klein kantoormateriaal die mijn vader Geert in 1983 aan de Ketenstraat in Ingelmunster begon, is vandaag niet meer te herkennen. Samen met mijn mama Ria Vandecasteele bouwde hij het bescheiden bedrijfje uit tot een vaste partner van kleine en grote privébedrijven, scholen en openbare besturen in de wijde omtrek. De passie voor kwaliteitspapier die mijn papa koesterde, in combinatie met het enthousiasme van mijn mama om elke klant een persoonlijke topservice te geven, was de voorbije jaren de motor om het bedrijf systematisch verder uit te bouwen.

Onze eigen chauffeurs zijn onze ambassadeurs

In 1989 verhuisde Dessauvage naar nieuwe gebouwen, uitgerust met een ruimte waar we ook klanten kunnen ontvangen die hun bestellingen liever zelf willen afhalen. Ondertussen hebben we echter ook geïnvesteerd in een eigen besteldienst. Het was een bewuste keuze om niet in zee te gaan met externe koeriers maar eigen chauffeurs te engageren en die meteen ook als onze ambassadeurs te beschouwen. Dankzij het direct contact dat ze met onze klanten hebben, zijn we in staat om snel een antwoord te vinden op vragen en kunnen we snel inspelen op problemen. Eind 2013 vierden we ons 30 jaar bestaan.

Oog voor duurzaamheid van onze producten en onze klantenrelaties

Sinds het overlijden van papa in april 2012 wil ik samen met mijn mama blijven bouwen aan de stevige reputatie die we intussen hebben uitgebouwd. We trekken daarbij verder de kaart van de duurzaamheid. Dat houdt om te beginnen in dat we papier, printerbenodigdheden en kantoormateriaal aankopen bij leveranciers die hun respect voor het milieu kunnen aantonen. Maar ook dat we de intentie hebben om met elke nieuwe klant een langetermijnrelatie aan te gaan, gebaseerd op de kwaliteit en de prijs van onze producten en onze service.

Fien Dessauvage

EIGEN BESTELDIENST